Jídelníček 7

13. března 2014 v 19:48 | Brunette |  Mé jídelníčky
Čauky :). Tak je za námi čtvrtek a můžeme se těšit na pátek, můj nejoblíbenější den v týdnu :)). Dnešek byl pro mě nic moc. Nebylo mi dobře a skoro celý den jsem prospala...bojím se, že zítra nebudu moct jít do školy :/. Ne, že by se mi tam nějak extra chtělo, ale nechce se mi pak všecko dohánět. No uvidím zítra, jeden den by nemusel tak vadit.


Jinak chtěla bych Vám moc poděkovat, za vaše (někdy i kritické) komentáře, které mi otvírají oči. Se složením svých jídelníčků nejsem moc spokojená. Jím tak, aby mě to zasytilo a mělo to málo kalorií. Jenže některé potraviny, jako třeba pečivo by se při hubnutí nemělo objevovat tak často. Rozhodla jsem se proto, naplánovat si další nákup nových dietních věcí, které jsem třeba ještě nezkusila a budu se snažit dělat svoje jídelníčky zajímavější. A hlavně, méně pečiva i cereálií, se kterými to možná taky trochu přeháním. S obědama to bude vždycky těžší, protože buď je můžu mít ve škole a to většinou není nic extra dietního a nebo prostě nevím, co a kde si mám na oběd koupit, aby se na mě děcka ze třídy nedívali divně, že jím nějaký zdravý a dietní věci...jak řešíte obědy vy?


Ohledně dnešního jídelníčku. Jsem celkem spokojená. Sice jsem se nevešla do 4000 kJ, ale myslím, že takovýhle minimální přesáhnutí ničemu nevadí. No každopdáně jsem se ale rozhodla udělat změnu. Jelikož jsem z této diety docela dost unavená a věčně hladová, nemám na nic energii - ani na pohyb. Proto jsem se rozhodla, že změním svůj příjem na MAX 5000 kJ za den, můžu samozřejmě i míň - podlě toho, jaký budu mít hlad. A přidala bych více pohybu. Myslím, že je rozhodně lepší se víc hýbat a mít alespoň nějakou energii, než bez energie, hladová, unavená :D. Co myslíte? :D



Snídaně: 60 g Dobré vlákniny (720 kJ), Raciolky slaninové (705 kJ) (1425 kJ)
Svačina: Celozrnná kostka (odhadem 700 kJ)
Oběd: 60 g Dobré vlákniny (720 kJ), Klasik bílý jogurt (375 kJ) (1095 kJ)
Svačina: Klasik bílý jogurt (375 kJ)
Večeře: 200 g zelného salátu (280 kJ), 30 g Křehké tyčinky (420 kJ) (700 kJ)


Zatím: 4295 kJ (1023 kcal)

A poslední věc. Včera jsem se rozhodla zvážit. Nepsala jsem to sem radši, protože jsem tomu moc nevěřila. Počkala jsem si teda do dneška a zvážila se znovu. Váha mi ukazovala 51,4 Kg. To znamená, že už mám 1,6 Kg za sebou a zbývá mi do mého cíle 1,4 Kg :D! A to mám svoje dny! Takže je tu i nějaká malá možnost, že až mi skončí, tak bude váha ještě o trošku nižší :)). Uvidíme :D. Už se nemůžu dočkat! Možná si říkáte, jak jsem mohla zhubnout za týden 1,6 Kg. Taky jsem nad tím přemýšlela a pak jsem na to došla :D. Asi týden před hubnutím jsem si v jídle opravdu užívala :D. Měla jsem hold asi pěkně plný břicho :D. Jinak si to vysvětlit nedokážu.


Tak se mějte krásně a užijte si zítřejší den :*!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Marký♥ Marký♥ | Web | 13. března 2014 v 19:50 | Reagovat

děkuju za pochvalu jogy to moc potěší. :)

Tak přeju ať jdeš do školy a nemusíš to dohánět já vím jaké to je promeškala jsem nemocí skoro měsíc. už dávno loni. :(

2 Marký♥ Marký♥ | Web | 13. března 2014 v 20:37 | Reagovat

Děkuju a zkus to je to opravdu moc dobré a mě mrzí ,že už nemám ani mandarinky, banány ani ten tvaroh jinak by to byla zítřejší snídaně. :D

3 letmebebeautiful letmebebeautiful | 13. března 2014 v 21:36 | Reagovat

Myslím, že jídelníčky míváš docela vpohodě a dnešní je pěkný! :) Ale rozumím ti, takže říkám, dobrý nápad :) A zvýšení příjmu určitě ničemu neuškodí :) A falafel placičky dělám z instantní směsi (je to rychlejší no a navíc tahle je BIO) a jsou moc dobré (i mamince to chutná)

4 Kubi Kubi | Web | 13. března 2014 v 21:53 | Reagovat

4000kJ je fakt málo, zdá se mi, že i těch 5000 ale je to tvá věc;) Já zhubla i s pečivem xD A taky se většinou bojím reakce spolužáku na mé svačiny, typu, bílý jogurt s banánem a tak xD Jinak jídelníček se mi líbí:)

5 Sophie Sophie | Web | 13. března 2014 v 22:09 | Reagovat

Pro mě je zase pátek hrozný den, alespoň že je víkend :D
Pečivo není nejlepší a nemělo by se jíst často, ale jestli ho máš ráda, tak jednou za čas neuškodí, třeba si ho dej 2x týdně :)
Myslím si, že přidat na jídle a na cvičení je fajn, lepší než kdyby si byla unavená a hladová, uspořádej si jídelníček a program tak, aby to vyhovovalo tvým potřebám :)
Super váha! Gratuluji k úbytku, jen tak dál! :)

6 muj-jidelnicek-hubneme muj-jidelnicek-hubneme | Web | 14. března 2014 v 8:57 | Reagovat

Myslím, že mezi 4 a 5 tisíci kJ už není takový rozdíl, zvlášť, když tu tisícovku pak spálíš tím pohybem, což je určitě zdravější. :) A jsem ráda, že překopáváš jídelníček ke zdravějším potravinám, hlavně to správné složení potravin, ne správný počet kalorií, ti dodá energii. Já dneska už zase navážila 57.9, včera to bylo 61.2, už se necejtím nafouklá jak balon. Třeba až ti ty tvé dny skončí, zjistíš, že máš svojí vysněnou váhu. :) Já teda určitě ne, protože chci zhubnout tak na těch 50-52 kil, prostě aby se mi "nešoupaly" stehna, abych tam měla takovou malinkou mezírku, protože nový džíny každej půlrok jsou fakt opruz. :D Drž se, kočko!

7 Sunshine Sunshine | Web | 14. března 2014 v 11:50 | Reagovat

Gratuluji k váze :) Jídla je na mě moc, ale když se Ti takhle daří hubnout tak proč ne :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama