Duben 2014

9. 4.

9. dubna 2014 v 22:50 | Brunette
Snídaně: Dobrá vláknina, Kefírové mléko jahodové
Oběd: Zelňačka polévka, rýže s hovězím masem, omáčka
Svačina: Ciniminis, podmáslí, 2 sušenky Bebe rodinné
Večeře: Mrkev, bílá ředkev, okurka, rajče


Dneska moje oblíbené Ciniminis


Mňam, už se těším až ochutnám :)). Doma máme ještě jahodové.
Cereálie bych mohla snídat, svačit, obědvat i večeřet :D.




Den 27

8. dubna 2014 v 22:53 | Brunette |  Můj deník
Snídaně: Dobrá vláknina 80 g, Klasik bílý jogurt
Oběd: Losos na restované zelenině, brambory
Svačina: Dobrá vláknina 70 g, Klasik bílý jogurt
Večeře: 2ks pečiva (tmavé, bramborové), Gervais, rajčata

Dneska bez kalorií, protože absolutně nevím kolik mohl mít dnešní oběd a pečivo, které koupila mamka :D. Ale doufám, že jsem se vešla tak nějak do normálu. Ale složením si myslím, že se to dá (oproti včerejšku :D). Zítra bych chtěla přidat nějaké ovoce, uvidím, jaké budu mít chutě :D.

Achjo, chybí mi dietování :( :D. Pořád mám takový nutkání zase začít :/. Ale vím, že by to už byla blbost, takže tuto myšlenku házím rychle za hlavu :D. Musím si zase začít jídla užívat. Ale s mírou. Do léta si chci udržet tuto váhu. A udržím!

Dnes jsem toho měla zase dost do školy, takže jsem nestihla nafotit nové potraviny, doufám, že to v nejbližších dnech stihnu. Už aby byly ty Velikonoční prázdniny :D.Né, že bych ten svátek nějak milovala, ale na to volno se nemůžu dočkat :D. Taky se mi zdá strašně nespravedlivý, že kluci nás můžou mrskat a ještě dostanou spoustu sladkostí :D. A teď jich v obchodech mají tolik <3. Mňam. Proto jsem se s kamarádkou dohodla, že si uděláme společný Velikonoční den, nakoupíme si Velikonoční dobrůtky a oslavíme tak spolu Velikonoce. TAK :D.





Už se zase nemůžu dočkat na snídani a mou milovanou Dobrou vlákninu :D.
A zase je tu den, kdy jsem dostala obrovskou chuť na moje milované Bebe sušenky. Tentokrát na ty s jogurtem <3. Zítra budou moje. Ještě nevím jaké :D. Jaké plněné jsou podle Vás nejlepší :D?





Udržování váhy, nezdravé dobroty <3

7. dubna 2014 v 20:34 | Brunette |  Můj deník
Čauky zlata :). Už mám za sebou pár dnů udržování váhy. Je to jedním slovem OPRUZ :D. Jako hubnutí je prostě milionkrát lepší. Udržování? Nejsem schopna odhadovat množství. Většinou to s jídlem spíš přepísknu než že by ho bylo málo. Třeba jako dnes :D. Ale to jsem měla plánovaný nezdravý jídelníček :D. Celý den jsem si užívala nezdravého jídla, které jsem si celou dobu odpírala. Řeknu Vám, že už ho zas dlouho nechci vidět :D. To jsem potřebovala :D! Neříkám, že jsem si nepochutnala a nerozplývala se blahem, ale už se zase těším na zdravé jídlo :).Ale jednou za čas je prostě podle mě potřeba si dopřát. Hned budete mít lepší náladu (teda pokud jste gurmáni jako já :D) a na nějakou dobu už zase nebudete potřebovat nic nezdravého. Alespoň já to tak teda mám. Proto si jednou za čas udělám super nezdravý den, spočítám kalorie aby to bylo nějak v normě a pak už si jen užívám a vychutnávám a mé chutě jsou na dlouhou dobu uspokojeny a těší se o to víc na zdravé jídlo :). Doporučuji :D.

Zítra mě čeká nákup zdravého jídla :). Určitě se s Vámi potom o můj nákup podělím :).







Den 26

5. dubna 2014 v 23:49 | Brunette |  Mé jídelníčky
Ahoj holky :), tak dneska jsem opět přidala na jídelníčku. Ráno mi totiž ukazovala váha zase o něco míň, než včera. Hubnout už opravdu nechci. Nebo spíš, nechci abych byla hubenější. Na druhou stranu mě totiž docela baví, mít nějaký řád a těšit se na to, až se zvážím a co uvidím :D. Je to hrozný, ale možná mi to snad i bude chybět. No, teď hold budu mít řád udržovat si váhu (zdravě i nezdravě, když už můžu :D). Dneska jsem se viděla s babičkou a dědou. Ti když mě viděli, tak mi (jako vždy) vyčetli, jak jsem kost a kůže :D. Zítra mám v plánu si dát na snídani pořádnou nezdravou mňamku :D. Miluju snídaně, na který si můžu dopřávat cokoliv a nic se nestane :)) :D.


Snídaně: Banán (600 kJ), Tvaroh Stracciatella (665 kJ) (1265 kJ)
Svačina: Master Crumble kokosové 50 g (1000 kJ) (2265 kJ)
Oběd: Gnocchi se smetanou, špenátem a kuřecím masem (2840 kJ) mňam
Svačina: Activia tvarohová Stracciatella (710 kJ), banán (500 kJ) (1210 kJ)
Večeře: Kaiserka tmavá (705 kJ)


Celkem: 7020 kJ


Den 25

4. dubna 2014 v 22:10 | Brunette |  Mé jídelníčky
Ahojky holky :). KONEČNĚ pátek a zase chvilku pauza. Tentokrát jsem se na víkend opravdu těšila, byl to hrozný týden. Dnešek byl fajn, dostala jsem dvě jedničky :). Ale jsem vyčerpaná, zítra se budu jenom flákat!

Dneska proběhlo vážení. Nevěřila bych, ale i s příjmem kolem 5500 kJ jsem zhubla na cca 48,5 Kg. Bohužel, mamka si toho dneska všimla. Řekla mi, že mám určitě pod padesát kilo a že to začíná vypadat strašně a ať jí nedělám starosti, že má svých dost. No dělala mi přednášku. Chápu ji. Taky bych se o svou dceru bála. Ale stejně takový výslechy nemám ráda. Potom jsem se viděla se svým klukem. Ten se taky trochu zděsil (nevěřila bych, že kluk to pozná...přijde mi, že to kluci nevnímají). Hned mi říkal, že bych jako měla přibrat, že se mu to moc nelíbí a jestli mám nějaký problémy, tak ať mu to řeknu...Řekla jsem mu, že jsem teď akorát na jídlo neměla moc času. Tak se úplně naštval, že si ten čas prostě budu dělat - další přednáška.

Ale sama na sobě vidím, že jsem teď fakt nějaká hubená no. Prostě s hubnutím KONEC. Takže budu muset opět přidat na jídle. Chci si váhu udržet, ale už ne hubnout. Tím pádem asi ruším tu plánovanou očistu jen s ovocem a zeleninou, protože to by mě mamka asi zabila :(.


Akorát teď nevím, jestli mám psát jídelníčky, nejsem si jistá, jestli by Vás ješt bavily, když nebudu hubnout. Možná už nebudou tak časté, spíš bude víc článků. Nevím no...

Ohledně dnešního jídelníčku. Dostala jsem z ničeho nic strašný chutě :D. A jelikož mě překvapila nízká váha, dopřála jsem si nějaké dobrůtky jako Zlaté polomáčené a čokoládový muffin <3 :D. Ale i s tím byl můj denní příjem minimální.






Jídelníček 24

3. dubna 2014 v 20:15 | Brunette |  Mé jídelníčky
Ahooj krásky :)), moc se omlouvám, že jsem se neozvala včera, ale měla jsem toho opravdu NESKUTEČNĚ moc. Dneska jsem celý den prospala, protože jsem byla z té školy už úplně vyčerpaná. Jak víte, přemýšlela jsem nad tím, že si udělám některý den očistu a budu jíst jen ovoce a zeleninu. Včera ani dnes jsem to neudělala, protože jsem potřebovala hodně energie do školy, tak jsem nechtěla riskovat případný hlad. Nechám si to na nějaký klidný den :). A taky mě napadlo, že bysme do toho mohly jít s někým společně ve stejný den, který by se domluvil. Taková výzva :D. Šel by do toho někdo se mnou :D?

Ohledně včerejšího jídelníčku - nebyl čas, tak jsem se moc nesnažila v jídle, ale s přehledem jsem se vešla do 5500 kJ. Dnes si myslím, že je to složením celkem fajn :). Moc jsem si pochutnala na obědu. Nedávno jsem si dělala basmati rýži na stejný způsob, tj. sušené datle (dříve jsem dávala suš. rozinky, ale doma jsem je zrovna neměla - ale s datlemi je to ještě skvělejší :D) kešu oříšky, kari koření, paprikové koření, sůl, pepř a myslela jsem že se zbláázním jaká to byla dobrota! Kuskus varianta taky nebyla špatná, ale rýže byla lepší. Zkuste!

Zítra mám vážící den, tak jsem zvědavá, jak bude moje váha vypadat po týdnu, ve kterém jsem přidala na jídle. Snad se nezděsím :( :D. Trošku se bojím :D.


Snídaně : 2 banány (940 kJ), Klasik bílý jogurt (375 kJ), 20 g Dobré vlákniny (360 kJ) (1675 kJ)
Snídaně: Kuskus 65 g (950 kJ), 35 g datlí (420 kJ), kešu oříšky 15 g (350 kJ) (cca 1720 kJ)
Svačina: Jablko (400 kJ), Klasik bílý jogurt (375 kJ), ovesné vločky 20 g (305 kJ) (1080 kJ)
Večeře: Cereální rohlík 60 g (840 kJ), 250 g cherry rajčátek (285 kJ), bílá ředkev 100 g (110 kJ) (1235 kJ)

Celkem: 5735 kJ (1365 kcal)






Jídelníček 23

1. dubna 2014 v 19:02 | Brunette |  Mé jídelníčky
Nazdárek holky :). Dnes jsem vůbec neměla v plánu přidávat jídelníček, protože opravdu nestíhám a ještě pořád mě dnes čeká moc učení, ale nakonec mi to nedalo :). Po dlouhý době jsem dnes měla vydatný oběd ve škole. Ale řeknu Vám, že přesto, že tohle bylo doposud moje oblíbené jídlo, dnes mi vůbec nelezlo - přesto, že se nezměnilo. Ale co se nejspíš změnilo, jsou moje chutě. Od té doby, co jím více ovoce a zeleniny, mě nejvíc uspokojuje práve tohle - živá strava. Nikdy jsem to nijak neprožívala, ale teď, jak jsem ji začala jíst více, přísahám, že nemám sebemenší chutě na sladkosti a jíné nezdravé věci. A jsem si jistá, že ikdybych to ochutnala, tak mi to nic neřekne. Právě jako třeba moje dnešní dříve opravdu oblíbené jídlo. Prostě po ovoci a zelenině je mi strašně dobře :D :). Proto mě napadla jedna věc. Jednoho dne si udělám takovou menší očistu a celý den budu jíst právě jen živou stravu. Jsem zvědavá, jak se budu cítit a jestli budu mít hlad. Prostě to chci zkusit :). A udělám to hodně brzo. Je možné, že i zítra. Snad se mi to podaří :). Co si o tom myslíte? Už jste někdy zkoušely za celý den jíst jen živou stravu?

Snídaně: Jahodová kaše Ovitte (1100 kJ), kafe s mlékem (100 kJ) (1200 kJ)
Oběd: Kuřecí soté s těstovinami (cca 2200 kJ)
Svačina: Ovofit jahodový (400 kJ), banán (470 kJ), jahody 50 g (100 kJ) (970 kJ)
Večeře: Mrkev (360 kJ), ředkvičky (80 kJ), Paprika žlutá (240 kJ), hrášek Bonduelle 80 g (200 kJ) (880 kJ)


Zatím: 5250 kJ (1250 kcal)



Svačina - banán, jahody, Ovofit jahodový

Big plate of vegetables :D <3.

Oběhnu Vás, ale později :)), zatím pa :*.