Únor 2015

Váhu udržuji

18. února 2015 v 21:04 | Brunette
Ahoj holky,

moc mě mrzí, že teď nepřidávám žádné jídelníčky a neozývám se, ale vůbec nic teď nestíhám. Ve škole je to teď na zbláznění a jsem ráda, když nemusím přemýšlet nad tím, co kdy kde sním. Každopádně váhu udržuji.

Tenhle týden taky pojedu na hory, takže bohužel jídelníčky opět žádné nebudou. Nehci radši slibovat, kdy zase začnu psát na blog, protože sama nevím. Mám před maturitou a je toho momentálně fakt hodně.

Každopádně budu se snažit, ozvat se co nejdřív! Třeba to nebude trvat tak dlouho :).

A vy se držte, moc všem držím palce :)!


Jídelníček 5

11. února 2015 v 22:02 | Brunette |  Mé jídelníčky
Ahojky všichni :),

u dnešního jídelníčku si vůbec nejsem jistá kaloriemi, proto je nebudu zmiňovat. Neměla jsem čas jídlo nějak vážit či přeměřovat. Ale myslím, že příjem byl určitě max kolem 5500 kJ-6000 kJ.

Snídaně: Čokoládové müsli (bože mňam), bílý jogurt
Svačina: Proteinová tyčinka "Chocolate und nuts"
Oběd: Těstoviny s tvarohem
Večeře: 5x Crispbread Fitness, šunka, cherry rajčátka



Dneska jsem ochutnala tuto proteinovou tyčinku z Tesca. Vždycky kolem ní chodím, tak mě zajímalo, jak bude chutnat. Na 60 g to má kolem 1000 kJ. Což není špatné. A už vůbec to není špatné ve složení. Obecně proteinové tyčinky mají dobré složení. Málo tuku - hodně bílkovin. Takže člověk vydrží být déle sytý. Tahle tyčinka mě ale chutí zas tak neuchvátila. Už si ji asi nekoupím..kdybyste někdo znali nějakou dobrou proteinovou tyčinku, dejte vědět, ráda vyzkouším :).



Mějte se hezky, týden už se krátí!!
Brunette


Jídelníček 4,5

10. února 2015 v 23:32 | Brunette |  Mé jídelníčky
Ahoj holky :)!

Předem bych chtěla říct, že mě pěkně štve, že se blogu nemůžu momentálně věnovat každý den. Máme toho teď strašně moc do školy a domů se vracím hodně pozdě. Prostě "jsem ráda, že jsem ráda" :D..Doufám, že se to brzo uklidní a budu moct přidávat víc příspěvků :).

Včerejší jídelníček měl zhruba 5500 kJ, takže v pohodě.
Ten dnešní vypadal takto.


Snídaně: Nějaký ovocný džus (nalil přítel :D) (cca 700 kJ), nějaký větší tmavý rohlík (cca 1400 kJ) (2100 kJ)
Oběd: Těstoviny s kuřecím masem (cca 1600 kJ)
Svačina: 0,5% tvaroh (690 kJ) s holandským kakaem (cca 400 kJ) (+sladidlo na ochucení), 30 g dobrá vláknina (500 kJ) (1590 kJ)
Večeře: Free style RACIO sýrové (460 kJ)

CELKEM: 5750 kJ + hodně pohybu přes den


Jelikož jsem měla dneska opravdu náročný den a potřebovala jsem nějak normálně fungovat, musela jsem si toho dneska dát trochu víc, jinak bych asi někde usla vyčerpáním :D. Zítra se pokusím přídat víc ovoce a zeleniny. Celkově - zítřek bude určitě mnohem lepší :).


Jinak, dneska jsem si koupila v TESCU klasický neochucený nízkotučný tvaroh, který má 250 g. Super je na něm to, že má doopravdu málo kalorií na takové množství. Stejné kalorie mají například ochucené tvarohy s tím rozdílem, že jsou většinou tak o 120 g lehčí - tudíž, mají více cukru a všelijakých blbostí. Já jelikož miluju takové ty čokoládové tvarohy (hlavně MILKO viz obrázek), tak jsem se rozhodla, si to dneska udělat po svým - málo kalorií, zdravější, a taky abych se víc najedla samozřejmě :D.
Přidala jsem do tohoto tvarohu klasické Holandské kakao a aby to mělo trochu sladkou chuť tak osladila sladidlem -vím, že to není nejzdravější, ale to mě momentálně nezajímá :D. Do toho jsem si nakonec přisipala trochu Dobré vlákniny a super sváča, která opravdu zasytí, byla hotová :). Doporučuji vyzkoušet :).

Jinak..přítel nakupoval :D. Od toho dne, co jsem mu řekla, že chci teď "trochu žít zdravě", tak mi chtěl udělat radost a koupil mi nějaké müsli, džusy a tak podobně. Menší problém je v tom, že on tomu moc nerozumí :D. Müsli koupil snad ty nejvíc oslazený, co mohl :D a džus s hafo cukrem - taky nic moc na hubnutí :D. Ale snažil se, to musím uznat :D :).

Doufám, že nemáte takovou "hoňku" jako já :D. Už abych měla jarní prázdniny.

Tak se mějte krásně :)).
Brunette

Jídelníček 2, 3

8. února 2015 v 19:03 | Brunette |  Mé jídelníčky
Ahoj holky :),

tak se bohužel ozývám až dnes. Včera jsem spala u přítele a na blog nezbyl vůbec čas.
TO ZASE BYLO :D! KLASIKA. Hned po příchodu mi nabízel buchtu, pravidelně mi nosil nějaké dobrůtky, večer u televize brambůrky s jeho slovy "brambůrky jsou zdravý" :D. Bohužel přítel je takový, že když není po jeho a já si nevezmu sama od sebe, tak mi to začne cpát až do pusy :D. Dneska jsem se už ale naštvala a řekla mu co si o tom všem myslím a že je moje věc jak budu jíst. A že chci mít nějaký řád jako můžou mít všechny ostatní holky. Po dlouhým vysvětlování a přemlouvání to nějak odkýval, ale jak dlouho mu to vydrží, to fakt nevím.

Včerejší jídelníček zmiňovat nebudu, ale i s tím vším jsem se vešla
do "nepřibíracího příjmu" tj. cca 6700 kJ.

Dnes jsem neměla vůbec chuť k jídlu, takže NIC MOC.

Snídaně: Buchta (u přítele), kafe (odhadem 2500 kJ)
Svačina: banán (500 kJ), bílý jogurt KLASIK (390 kJ) (890 kJ)
Oběd: BIO piškoty ALBERT 70 g (cca 800 kJ)
Večeře: nic :(
Celkem: 4190 kJ
P-V= 3800 kJ
Včera jsem si koupila celozrnné piškoty NAŠE BIO(značka v Albertu). Dneska jsem snědla celé balení a musím říct, že byly výborné! Obal jsem bohužel vyfotila a na internetu jsem nenašla, takže obrázek není originální. Piškoty vypadaly jako pusinky, byly hezky nadýchané a opravdu výborné. A jsou zdravé - celozrnná mouka, třtinový cukr, vejce. Pokud Vám nevadí, za tak malé balení (70 g) utratit cca 50 Kč (šílený - cenu jsem se dozvěděla až u pokladny), tak určitě doporučuji ochutnat!

KALORIE: na 100 g 1109 kJ, balení (780 kJ) - paráda :)

Mějte se hezky a hodně štěstí do nového týdne :)!
Brunette

Jídelníček 1

6. února 2015 v 20:44 | Brunette |  Mé jídelníčky
Ahojky holky :)!

Tak se ozývám s mým prvním jídelníčkem. A zase je to tady :D. Moje oblíbené počítání kalorií :D. I přes roční pauzu, jsem vůbec nevyšla ze cviku. A to je dost fajn :D. Dnešní příjem - na první jídelníček slušný. Zhruba takový bych si představovala i další dny.

Snídaně: Dobrá vláknina 50 g (cca 800 kJ), bílý jogurt KLASIK (390 kJ), kafe s mlékem (cca 300 kJ) (cca 1490 kJ)
Svačina: Japonské ovoce KAKI (cca 450 kJ)
Oběd: Těstoviny s trochou omáčky a tuňákem RIO ve vlastní šťávě (cca 1550 kJ)
Svačina: 250 g ananasu (cca 600 kJ), Dobrá vláknina 50 g (cca 800 kJ) (1400 kJ)
Večeře: Bílý jogurt KLASIK (390 kJ)

Celkem: 5280 kJ


P-V= 4890 kJ



V poslední době jsem si zamilovala tohle skvělé Japonské ovoce jménem KAKI. Kdo ho nezná, ať určitě vyzkouší! Já jsem ho v obchodech donedávna obcházela s dojmem, že to bude nejspíš nějaká zelenina na styl rajčete :D. Ale ono ne. Má takovou příjemnou slaďoučkou chuť. Ani nevím, k čemu přesně ji přirovnat. Možná k chuti meruňky..ale i tak to chutná jinak. Moc dobře. Prostě mňamka. A ještě je zdravé a příjemně zasytí :).


Jinak jelikož se letos budu hlásit na VŠ, zítra mě čekají SCIA. Proto se taky ozývám takhle pozdě - připravovala jsem se na ně. No jsem zvědavá jak to dopadne. Držte mi palce :D.

Potom se uvidím s přítelem TAK DOUFÁM, ŽE ZÍTRA MĚ NEBUDE (JAK JE JEHO ZVYKEM) VYKRMOVAT. A když bude chtít, tak to má prostě blbý :D! Musím si vymyslet nějaké výmluvy. Pokud znáte nějakou dobrou, sem s ní, budu Vám vděčná :D!

Tak se mějte moc hezky a užijte si páteční večer!

Brunette

2015 - nový rok, nové cíle!

5. února 2015 v 12:33 | Brunette |  Můj deník
POZOR POZOR!!!

ač je to neuvěřitelné, po roce se znovu ozývám :D! Nový blog se mi zakládat nechtěl a tenhle byl můj oblíbenej. Tak jsem se prostě rozhodla sem vrátit! Mimochodem..je tady ještě vůbec někdo z mých předešlých hubnoucích "parťáků" :D?

Proč jsem najednou přestala psát? Začínalo léto a prázdniny. Hodně času jsem trávila se svým přítelem, který mě vykrmoval. Měl o mě strach a pořád mě hlídal. Byl na mě naštvaný, když jsem nejedla. No přibrala jsem zhruba 10 Kg. On byl šťastný - já ne.

Znovu už mu něco takového nedovolím. Né, že bych vypadala nějak šíleně vykrmeně..dokonce jsem se divila..vypadala jsem a vypadám normálně. 10 Kg se zdá hrozně moc, ale jelikož jsem předtím vážila něco pod 50 Kg, měla jsem velkou rezervu :D. Každopádně věci mi byly malé..neměla jsem pomalu nic na sebe.

Týýjo..jsem (dodatečně) naštvaná! Ale za to, ZNOVU HODNĚ ODHODLANÁ s tím něco udělat. A já když dostanu z ničeho nic takový odhodlání, tak prostě vím, že to dokážu. A s blogem je to tutovka!

Prostě se tak necítím dobře. Ať se to někomu líbí nebo ne, chci zhubnout. Budu si dávat reálné cíle. Proto bude můj první cíl zhubnout na 55 Kg. To není žádná vychrtlost, BMI je v normě. A potom uvidím. Když se budu cítit dobře takhle, s hubnutím přestanu. Pokud ne..budu pokračovat.

OD ZÍTŘKA ZAČÍNÁM pravidelně přidávat nové jídelníčky!

Doufám, že "ve světě blogů :D" najdu opět někoho, kdo má blog se stejným zaměřením, a že se navzájem budeme podporovat :).
OZVĚTE SE! Budu se těšit :)!

Brunette <3